B Blog

HIZLI TÜKETİCİLER

Günümüzde tüketici daha sık alışveriş yapıyor, kullanım süresi dolmadan ürün yeniliyor. Fast fashion öncüsü markalar artık bir sezona birkaç adet hap koleksiyonlar sığdırırken tüketicisine “iyi ile yetinme mükemmeli iste” mottosuyla yaklaşan teknoloji firmaları ise tüketicilerin en yeninin peşinde koşma güdüsünü kamçılıyor. İnternet ise hızlı tüketimin itici gücü olarak karşımızda.

Selma Şimşek Bektaş

YENİ FIRSAT VERİ TASARIMI

Hiç şüphe yok ki, içinden geçtiğimiz çağ “veri çağı”. Teknolojinin geldiği boyut evrende artık hiçbir bilginin kaybolmasına izin vermezken, tam tersine yeni dünyada ekonomiden günlük yaşama yansıyan pek çok uygulama ve içerik artık “veri” üzerinden şekilleniyor, anlam kazanıyor ya da görünür oluyor. Bu veriler, akıllı telefonumuzda hareketli infografik, sosyal platformlarda video, iş toplantılarında stratejik sunum olarak karşımıza çıkıyor.

Selma Şimşek Bektaş

 

RETAILTAINMENT

Marketing dünyasının son trendlerinden Retailtainment yükselişte. Tüketiciyi eğlendirerek, farklı deneyimler yaşatarak pazarlama yaklaşımını anlatan trend, artık markaların önemli referansı. Online ve offline ortamların entegre olduğu günümüzde trendin kitleselleşmesine kaçınılmaz olarak bakılıyor.

Selma Şimşek Bektaş